Grafisk identitet og kirkekommunikation

Grafisk identitet er en genkendelig visuel profil som kan udtrykke og fremme kirkens værdier, budskab og aktiviteter. Denne inkluderer elementer som logo, farver, typografi og grafik, gør det lettere at identificere og huske kirken.

Således får kirken sit eget unikke udtryk og kan differentiere sig fra andre kirker og organisationer. Når kirkens kommunikation, herunder plakater, brochurer, hjemmesider og sociale medier, alle bruger de samme visuelle elementer, skaber det konsistens og sammenhæng. En sammenhængende visuel profil kan også styrke følelsen af at være en del af et særligt fællesskab.

Logo for Herstedøster Kirke
Forsidelayout af kirkebladet Kirkenyt med grøn grafik henover foto af landsby set i fugleperspektiv
Logo for Herstedøster Kirke
Logo for Herstedøster Kirke
Logo for Herstedøster Kirke
Logo for Herstedøster Kirke
Portrætfoto af Ditte Holm på mørk baggrund i en cirkel

Kontakt mig

Hvis du har spørgsmål, eller er interesseret i et tilbud, kan du ringe eller skrive til mig på mail eller gennem kontaktformularen.

Hvad koster en grafisk løsning? 
Timepriser og tilbud er baseret på Medieaftalerne indgået mellem HK Privat, Dansk Journalistforbund og Kooperationen.

Telefon

2819 5750

Send forespørgsel