Grafisk identitet og kirkekommunikation
Grafisk identitet er en genkendelig visuel profil som kan udtrykke og fremme kirkens værdier, budskab og aktiviteter. Denne inkluderer elementer som logo, farver, typografi og grafik, gør det lettere at identificere og huske kirken.
Således får kirken sit eget unikke udtryk og kan differentiere sig fra andre kirker og organisationer. Når kirkens kommunikation, herunder plakater, brochurer, hjemmesider og sociale medier, alle bruger de samme visuelle elementer, skaber det konsistens og sammenhæng. En sammenhængende visuel profil kan også styrke følelsen af at være en del af et særligt fællesskab.


Kontakt mig
Hvis du har spørgsmål, eller er interesseret i et tilbud, kan du ringe eller skrive til mig på mail eller gennem kontaktformularen.
Hvad koster en grafisk løsning?
Timepriser og tilbud er baseret på Medieaftalerne indgået mellem HK Privat, Dansk Journalistforbund og Kooperationen.
Telefon
2819 5750