Grafisk identitet
En grafisk identitet bidrager til en unik positionering og understøtter kernefortællingen. Gennem den grafiske identitet formidles brandets værdier, tone of voice og personlighed på en visuelt sammenhængende og genkendelig måde. Den er derfor med til at skabe en unik position i marked eller i bevidsthed. Det er gennem en strategisk grafisk identitet, at et brand kan udfolder sin visuelle kommunikation på tværs af platforme og medier. Herunder kan du finde forskellige løsninger til den grafiske identitet.
Redesign af grafisk identitet

Designmanual
En designmanual eller brandguide, er en digital eller trykt publikation med retningslinjer og inspiration til hvordan den nye grafiske identitet kan foldes ud på forskellige på tværs af platforme og medier. Herunder principper for anvendelse af logovarianter i farver, positiv og negativ. Som f.eks hvor logo må placeres, hvor stort det må være og hvor meget det kan tåle at blive skaleret ned.

Rentegning
Trænger dit logo til at stå skarpere med en højere opløsning, eller har du brug for logoet i flere formater? Med en vektorbaseret rentegning, kan et ældre logo skaleres op og ned uden kvalitetstab, i både store og små størrelser.

